من و تو

من و تو

من و تو

من و تو

کارشناسی قیمت خودرو تندر 90

کارشناسی قیمت خودرو تندر 90

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 | کارشناس قیمت تندر 90 در هنگام خرید یک خودرو منظور از هزینه کارشناسی خودرو اشاره به این مورد است که پیش از خرید خودرو یک بررسی کلی در مورد خودرو صورت می گیرد؛ که این بررسی ها عبارتند از : بررسی بدنه خودرو ، بررسی فنی خودرو، میزان کارکرد خودرو، کیلومتر و سیستم های برقی خودرو و موارد دیگر . . . تمامی این بررسی ها باید حتما توسط افراد بسیار متخصص انجام شوند مراکزی که این کارشناسی ها را انجام می دهند معمولا به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به متقاضیان هستند. از آنجایی که بسیاری از کاربران و مشتریان معمولی برای تشخیص معایب خودرو مورد نظر هیچ اطلاعاتی را ندارند.پس درخرید خودرو فراموش نکنیدکه قبل ازانجام خرید خودرو تند 90 درباره کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 با کارشناس خودرو مشورت نمائید ؛ و کارشناس قیمت خودرو با بررسی تمام شرایط، قیمت مناسب را برای خودرو تندر 90 معین می کند.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-مگان-به-رنگ-سفید

تاریخچه خودروی تندر 90

رنو لوگان و یا تندر 90 ساخت شرکت رنوی فرانسه است که در سال ۲۰۰۶ انحصار تولیدش به داچیای رومانی واگذار شد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ نسل اول این اتومبیل تولید و از اوایل سال ۲۰۱۳ نیز آغاز به تولید نسل دوم این خودرو ها شروع شد. در واقع یکی از معدود خودرو های ارزان قیمت در سطح جهان خودرو های خانواده لوگان (X90) است نام اصلی تندر 90 رنو لوگان است و تندر ۹۰ نامی است که طرف ایرانی در قرارداد با رنو بر روی رنو لوگان گذاشته‌ است؛ و از سال 91 شرکت پارس خودرو اقدام به تولید مدلی ویرایش یافته از این خودرو تحت عنوان « پارس تندر » سال ۹۱ نموده ‌است.

کارشناسی قیمت خودرو تند 90 | کارشناس قیمت تندر 90

معمولا توجه داشتن به بسیاری از موارد می تواند که در قیمت خودرو بسیار تاثیر گذار باشد که در این میان بیشترین تاثیر، درباره کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 و یا هر خودرو دیگری میزان کارکرد خودرو و میزان رنگ خوردگی بعضی از قسمت ها است که این موارد نقش اساسی را در تعیین قیمت خودرو دارند. از همین رو در بیشتر موارد قیمت خودرو ها در صورت کارشناسی نشدن بسیار متفاوت تر از قیمت واقعی شان می شود و شخص مبلغی به مراتب بیش از کارکرد واقعی خودرو را برای خرید آن باید پرداخت نماید.   کارشناسی رنگ خودرو 90 با بررسی های لازم این کمک را به شما می کند تا خودروی مورد نظرتان را قبل از خرید، به صورت تخصصی بررسی کرده و مهم تر از از همه از قیمت واقعی خودرو اطلاع پیدا نمائید. همان طور که درباره انجام کارشناسی گفتیم این کارشناسی ها به فرآیند بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، رنگ آمیزی، فنی، موتور و آپشن ها و برای مشخص کردن ارزش واقعی خودرو گفته می شود که تمامی این کار ها توسط کارشناس خودرو انجام می گیرد؛ و کارشناسان خودرو با داشتن تخصص و مهارت و با اطلاع از قیمت تمامی خودرو ها در بازار خودرو قیمت مناسبی را برای خودرو مشخص می نمایند.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-تندر-نود-به-رنگ-سفید

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو برلیانس | کارشناس قیمت برلیانس

خودروهای چینی توانسته‌اند در چند سال اخیر در ایران از فروش خوبی برخوردار شوند. جالب آن که نسخه‌های دست دوم آن‌ها نیز در حال حاضر خرید و فروش خوبی دارند. یکی از این خودروهای چینی که در ایران نسبت به سایر خودروهای چینی محبوبیت بیش‌تری دارد، برلیانس است. اگر قصد خرید خودرو برلیانس دارید این خبر را برای شما داریم که ایمن ران خدمات کارشناسی قیمت خودرو برلیانس را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات کارشناسی قیمت خودرو برلیانس می‌توانید خریدی بهتر و آگاهانه‌تر را انجام دهید و مطمئن شوید که خودرو را تحت هیچ شرایطی گران‌تر از آن چه که هست نخواهید خرید. کارشناس قیمت خودرو  ایمن ران با ارزیابی قسمت‌های مختلف خودرو از جمله بدنه، تجهیزات و موارد مربوط به قسمت‌های فنی می‌تواند متقاضی را از لحاظ سلامت خودرو و قیمت واقعی آن آگاه سازد و به این ترتیب متقاضی با علم به وضعیت سلامت خودرو و قیمت واقعی آن اقدام به خرید یا عدم خرید خودرو نماید.  

تاریخچه خودرو برلیانس

خودروهای برلیانس که در ایران H230 و H330 آن‌ها بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند محصول کمپانی برلیانس آتوی چین هستند. این کمپانی در سال 1992 فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید مینی بوس آغاز کرد و ده سال بعد یعنی در سال 2002 وارد دنیای تولید و عرضه‌ی خودروهای سواری شد. خودروهای این کمپانی چینی در ایران توسط شرکت‌های سایپا و پارس خودرو عرضه می‌شوند و توانسته‌اند در میان کاربران ایرانی از محبوبیت خوبی برخودار شوند.

کارشناسی قیمت خودرو برلیانس | کارشناس قیمت برلیانس

کارکرد خودرو، رنگ بدنه، سال تولید و همچنین سلامت کلیه‌ی قسمت‌های خودرو از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت خودرو نقش دارند. چنان‌چه خریدار از یکی از این موارد به طور دقیق آگاه نباشد نمی‌توان گفت که خریدی مطمئن را انجام داده است. بنابراین بهتر است که پیش از خرید خودرو برلیانس اقدام به استفاده از کارشناسی قیمت خودرو برلیانس شود تا با تعیین دقیق این موارد بتوان خریدی مطمئن را تجربه کرد. کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-برلیانس-مشکی در صورتی که خواهان استفاده از خدمات کارشناسی خرید خودرو برلیانس هستید می‌توان با ما تماس بگیرید. با تماس شما با ما، کارشناس قیمت خودرو برلیانس 30 تا 45 دقیقه پس از تماس شما یا در هر زمانی که شما بخواهید در محل خرید خودرو حاضر خواهد شد و با انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های لازم قیمت واقعی خودرو به شما اعلام خواهد کرد. گفتنی است که هزینه‌ای که از شما بابت انجام کارشناسی دریافت می‌شود هزینه‌ای خالص است و هیچ گونه ارزش افزوده و مالیاتی به آن اضافه نشده است. ضمناً هزینه‌ی رفت و آمد کارشناس تماماً بر عهده‌ی ایمن ران است و شما فقط هزینه‌ی کارشناسی را پرداخت خواهید کرد.

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو پراید | کارشناس قیمت پراید

مهمترین مسائلی که باید در خرید خودرو بسیار مورد توجه بگیرد عبارتند از: بررسی بدنه، بررسی فنی، بررسی دقیق موتور و گیربکس، کارکرد خودرو، آپشن‌ها، کیلومتر و سیستم های برقی خودرو، تست دیاگ و تست رانندگی است که در واقع لازمه بررسی تمامی این موارد نیازمند به وجود افرادی متخصص است. پس در هنگام معامله یک خودرو خودتان به تنهایی این امر را انجام ندهید زیرا این کار بعدا شما را با هزینه های اضافی برای تعمیرات مورد نیاز برای خودرو بسیار کلافه خواهد کرد. از جمله دیگر خدماتی که این متخصصان می‌توانند به شما ارائه نمایند، قیمت‌گذاری انواع خودرو است. به عنوان نمونه این متخصصان می‌توانند با کارشناسی قیمت خودرو پراید با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها قیمت واقعی آن را برای شما تخمین بزنند.   نه تنها برای خرید خودرو های خارجی بلکه برای خرید خودرو داخلی نیز از کارشناس خودرو بخواهید تا شما را در این کار همراهی کند. از آن جایی که کاربران و خریداران معمولی از مهارت، دقت و تجربه کافی که برای تشخیص معایب خودرو برخوردار نیستند، کارشناس خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و آپشن و به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن می پردازد. کارشناس قیمت پراید با بررسی این خودرو در محل بازدید، شما را از قیمت واقعی خودرو مطلع می کند زیرا که قیمت این خودرو بسیار دقیق و کارشناسی شده است و در این صورت شما هیچ ضرری را متحمل نخواهید شد.

تاریخچه خودرو پراید

خودرو پراید نزدیک به بیست چهار سال است که از قدیمی ‌ترین خودرو های بازار ایران است و هنوز هم تولید می‌ شود. تولید این خودرو در سال‌۱۹۸۶در کره تولید شد پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شد و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت. خط تولید پراید در سال ۲۰۰۱ به سایپا فروخته شد ؛ و از سال ۷۲ در ایران تولید پراید توسط شرکت سایپا آغاز شد.

کارشناسی قیمت خودرو پراید | کارشناس قیمت پراید

در ابتدا درباره کارشناس خودرو باید بگوییم که به فردی گفته می شود که در مورد ظاهر و فنی خودرو تخصص لازم را دارا باشد و همچنین در این باره ها دوره های مختلف را گذرانیده باشد. این کارشناس با داشتن تجربه بسیار بالا در مسائل فنی، بدنه و … کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-پراید-نمای-داخلی بیشتر افرادی که برای خرید خودرو دست دوم مراجعه می کنند بهتر است تا برای اطمینان از قیمت واقعی خودرو از کارشناسی قیمت خودرو پراید بهره گیرند ؛ زیرا برای یک معامله بی دردسر و زیان بار در خرید خودرو پراید برای هر دو طرف نیاز به استفاده از کارشناس قیمت خودرو پراید مهم است. شاید تصور کنید که منظور از استفاده از کارشناس خودرو یعنی انجام معاینه فنی اما باید بگوییم که این حرفه با معاینه فنی خودرو کاملا متفاوت و جدا است و از آن جایی که در معاینه فنی ارزش واقعی خودرو تعیین نمی‌شود و این وظیفه کارشناس قیمت خودرو پراید است که با بررسی تمام کارشناسی های صورت گرفته و با جمع بندی نهایی آن ها ارزش واقعی خودرو را مشخص می کند. «مراحل کارشناسی خودروی شما به شرح ذیل طی خواهد شد» مرحله سوم از مراحل کارشناسی خودرو – پیش از آن که نحوه‌ی کارشناسی خودرو را توضیح دهیم، ذکر این نکته خالی از فایده نخواهد بود که کارشناس خودرو در ابتدا می‌تواند با یک نگاه کلی بر اساس شرایط روز، قیمتی حدودی برای خرید خودرو تعیین کند. در واقع تعیین قیمت خودرو توسط کارشناس عمدتاً بر حسب قیمت دلار، سال تولید خودرو، برند خودرو، تمیزی خودرو، بیمه، میزان کارکرد خودرو و موارد این قبیل انجام می‌شود. به هر حال، نحوه‌ی کارشناسی سلامت خودرو به این صورت است که خودروی شما توسط کارشناس ایمن ران هم از لحاظ رنگ خودرو و هم از لحاظ فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، خودرو از لحاظ موتور و گیربکس، آپشن‌ها و تجهیزات جانبی، بدنه و شاسی ارزیابی و بررسی می‌شود. لازم به تاکید مجدد می باشد که کارشناسی رنگ خودرو و تشخیص رنگ خودرو با دقت و وسواس خاصی به وسیله دستگاه ضخامت سنج رنگ دیجیتال، توسط کارشناسان ایمن ران انجام خواهد شدتا به طور کامل رنگ شدگی ماشین مشخص شود. این بخش از کارشناسی شامل درب‌ها، گلگیرهای جلو و عقب، کاپوت، رکاب، سقف و غیره می باشد. . هم‌چنین دست آخر خودروی مورد نظر مشمول تست رانندگی می‌شود تا کارشناس بتواند سایر موارد خودرو از جمله عملکرد کلاچ و ترمز را در حین رانندگی مورد بررسی قرار دهد. در کل کارشناس بیش از 100 نقطه از خودرو را مورد تست و ارزیابی قرار می‌دهد. ضمناً این اطمینان را به شما می‌دهیم که کارشناس جهت کارشناسی خودرو از به روز ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی تست خودرو استفاده خواهد کرد و با اطمینان می‌توانید به نتایج بررسی او اعتماد کنید. در آخر ذکر این نکته لازم است که میزان کارکرد واقعی خودرو حتماً از طریق بررسی با دیاگ مشخص خواهد شد. پس به طور کلی در طی فرابند کارشناسی خودرو این مراحل، توسط کارشناس برای شما طی خواهد شد: 1.کارشناسی رنگ و کارشناسی بدنه خودرو 2.کارشناسی فنی آپشن ها و تجهیزات خودرو با دیاگ 3.تست رانندگی و بررسی سیستمهای فنی خودرو

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-تندر-نود-از-نمای-نزدیک «گزارش کارشناسی‌ خودرو»

مرحله چهارم از مراحل کارشناسی خودرو ایمن ران – خدمات ایمن ران صرفاً شامل مواردی که در بالا گفته شد نیستند، بلکه پس از انجام کارشناسی فنی و بدنه‌ی خودرو، گزارش کارشناسی خودرو تهیه خواهد شد. در این گزارش، هر آن چه که در فرآیند کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته فهرست شده و به شما تحویل داده خواهد شد. ضمناً در همین مرحله اگر متقاضی تمایل داشته باشد تنظیم قولنامه نیز صورت خواهد گرفت.  

«پرداخت هزینه کارشناسی‌ خودرو »

مرحله پنجم از مراحل کارشناس سلامت خودرو  ایمن ران – هزینه‌ی کارشناسی خودرو بر اساس نرخ مصوب توسط کارشناس دریافت خواهد شد. این هزینه کاملاً ثابت است و هزینه‌ای بابت مالیات، ارزش افزوده و موارد این قبیل دریافت نخواهد شد. هم‌چنین هیچ هزینه‌ای از متقاضی برای رفت و آمد کارشناس دریافت نخواهد گردید و کلیه‌ی هزینه‌های رفت و آمد کارشناس بر عهده‌ی ایمن ران خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.