من و تو

من و تو

من و تو

من و تو

تعمیر کولر گازی توشیبا

تعمیر کولر گازی توشیبا

آب و هوای گرم تابستان در کشورمان باعث شده که کولرهای گازی برای تهویه مطبوع، استفاده وسیعی داشته باشند. شایان توجه است که کولرهای گازی در چندین مدل، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای سرد و گرم یا دو زمانه، کولر گازی دو تکه (اسپلیت) سرد و گرم (دو زمانه)، انواع پرتابل، ایستاده، سقفی یا کاستی، داکتی یا کانالی و چند شعبه یا مولتی وی در دو نوع تکفاز و سه فاز، از انواع کولرهای گازی موجود در بازار هستند. از هرکدام از انواع بالا که خریداری کرده یا قصد خرید دارید، به این نکته توجه کنید که نگهداری و نحوه استفاده شما یکی از مهم‌ترین عوامل در مشخص کردن طول عمر دستگاه است. سرویس کردن دوره‌ای و مرتب دستگاه ازجمله نکات مهم در نگهداری از آن است. با این وجود حتی بالاترین کیفیت و بهترین برند هم در برخی از مواقع نیاز به تعمیر خواهد داشت. در ادامه مواردی بیان می‌شود که بتوانید آگاهی بیشتری به دست بیارید و خودتان بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. اما اگر موفق به این کار نشدید و برای تعمیر کولر گازی توشیبا نیاز به تعمیرکار داشتید، می‌توانید از خدمات دیجی تعمیرکار استفاده کنید. دیجی تعمیرکار، یک تعمیرکار کارآزموده را به محل مورد نظر شما خواهد آورد.

تاریخچه برند توشیبا

واژه توشیبا یا به انگلیسی Toshiba نام یک شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است. این شرکت فعالیت گسترده‌ای دارد و در زمینه دستگاه‌های ارتباطاتی، دستگاه‌های برق، قطعات الکترونیکی، امکانات الکتریکی زیرساخت‌های شهری و صنعتی، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، دستگاه‌های اداری و دفتری، روشنایی، نورپردازی و سرویس‌های لجیستیک کارهای زیادی انجام داده و در حال انجام است. ریشه ساخته شدن کمپانی توشیبا به سال ۱۸۷۵ و تأسیس شرکت تاناکا سیزوشا بر می‌گردد. اما آنچه اکنون آن را به نام توشیبا می‌شناسیم در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکت‌های تاناکا سیزو-شا و توکیو دنکی حاصل شده است. توشیبا در تولید رایانه‌های شخصی نیز نام بسیار مشهوری در سطح جهان دارد. علاوه براین، توشیبا را بعد از کمپانی‌های اینتل، سامسونگ و تگزاس، به‌عنوان چهارمین تولیدکننده بزرگ نیم‌رساناها در دنیا می‌شناسند. دفتر اصلی توشیبا در توکیو، در کشور ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو، لندن، ناگویا و اوساکا عرضه می‌شود. توشیبا در سالیان گذشته نام نیکی از خود بر جای گذاشته و محصولات ارزشمندی روانه بازار کرده است. ازجمله معیارهای اینچنین کمپانی‌های بزرگ، دوام کالا و رضایت مشتری می‌باشد که توشیبا در این زمینه‌ها در دنیا جزء شرکت‌های پیشگام محسوب می‌شود. تعمیر کولر گازی توشیبا

 تعمیر کولر گازی او جنرال

کولر گازی او جنرال سال‌ها است که در محیط‌های متعدد استفاده می‌شود. هوای مطبوع و دلپذیر حاصل از این کولر گازی به علت تکنولوژی به کار رفته در سیستم آن است. این مدل کولر گازی بسیار قدرتمند بوده و در مدل‌های مختلفی طراحی شده که متناسب با شرایط محیطی گوناگون است. از آن‌جایی که تمام وسایل خانگی خصوصا برقی در معرض اختلالات و خرابی‌هایی قرار دارند، کولر گازی اجنرال نیز ممکن است با یک سری عیوب مواجه شود که کارایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. مشکلات سیستمی این دستگاه موجب اختلال در عملکرد صحیح آن می‌شود که باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد. تعمیر کولر گازی او جنرال کاری تخصصی است که تنها فردی با دانش و مهارت کافی به همراه تجهیزات لازم از پس آن بر می‌آید، با نظر این موضوع بهتر است تنها از تکنسین‌های متخصص بهره گرفت.

تاریخچه برند او جنرال

برند فوجیستو که در ایران با نام تجاری اجنرال شهرت یافته در سال 1960 کار خود را در زمینه صنعت تهویه مطبوع آغاز کرد و در بازار کشورهای ژاپن، اروپا، اقیانوسیه و خاورمیانه در حال فعالیت است که نیم قرن تجربه نیز دارد. کیفیت بالای محصولات او جنرال به علت بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز و نوآوری در تولید است. کولر گازی اجنرال با توان گرمایش و سرمایش بالا، به سرعت نزد مصرف‌کنندگان شهرت یافت. خلاقیت و نوآوری مدرن در تولید کولر گازی اجنرال سبب شده تا هر کسی از پس تعمیر آن بر نیاید‌. برای تعمیر کولر گازی او جنرال نباید بدون تخصص اقدام کرد و تنها باید از فردی کار آزموده و ماهر در این زمینه کمک گرفت. دیجی تعمیرکار با آموزش افراد متخصص در این زمینه بهترین خدمات را در زمینه تعمیر کولر گازی او جنرال ارائه خواهد داد.

عیب‌های متداول کولر گازی او جنرال

کولر گازی او جنرال ممکن است در معرض خطاهایی قرار گیرد که عملکرد آن را مختل کند. این عیب‌های متداول به عنوان نشانه ای از بروز مشکلی جدی هستند که باید بدون فوت وقت رفع شوند تا کارایی کولر گازی برای طولانی مدت با کیفیت عالی همراه باشد. برخی از عیب‌های متداول که موجب ضرورت تعمیر کولر گازی او جنرال در اسرع وقت می‌شوند عبارتند از:
  • عدم سرما و عملکرد بدون باد خنک
  • عدم گرما و باد گرم ناکافی
  • چکه کردن آب
  • ایجاد سر و صدا هنگام کار
  • کار نکردن کولر گازی
  • سرمای مطلوب با ایجاد صدای ناهنجار
  • برفک زدن و کاهش سرما
  • روشن نشدن دستگاه
  • خرابی برد الکترونیکی
  • قطعی فیوز هنگام کار
  • عدم تطابق دما با تنظیمات
  • کارکرد دستگاه بیرونی در حال خاموشی
  • عدم عملکرد ترموسات
  • و…
گفتنی است رفع این عیوب با تعمیر کولر گازی او جنرال توسط تکنسین‌های ماهر دیجی تعمیرکار در کم‌ترین زمان ممکن میسر است، بنابراین هنگام بروز مشکلات جای هیچ نگرانی نیست، چرا که متخصصان دیجی تعمیرکار به گونه‌ای تعمیر کولر گازی او جنرال را انجام می‌دهند که کارکرد دستگاه را مثل روز اول بدون عیب تضمین می‌کنند.

نحوه تعمیر کولر گازی او جنرال

تعمیر کولر گازی اجنرال کاری کاملا تخصصی است که علاوه بر دانش، نیاز به تجهیزات لازم نیز دارد. با توجه به این موارد برای تعمیر کولر گازی او جنرال به صورت اصولی نباید آن را به افراد غیر متخصص سپرد، چرا که دست‌کاری آن‌ها احتمال تشدید مشکل را بیشتر می‌کند. برای تعمیر کولر گازی اجنرال بهترین راه تماس با تعمیرگاه مجاز است که دارای حسن شهرت باشد و تعمیر کولر گازی او جنرال را به صورت تضمینی انجام دهد. تعمیر کولر گازی سامسونگ  

کولر گازی ال جی

کولر گازی نیز همانند هر وسیله‌ی دیگر، خصوصاً وسایل برقی و دستگاه‌هایی با ساختار پیچیده‌تر، دیر یا زود دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. بدیهی ست که تعمیر این دستگاه‌ها نیاز به تخصص کافی دارد و هرگونه اقدام ناشیانه برای تعمیر آن ممکن است مشکلات بیشتر را به دنبال داشته باشد. دیجی تعمیرکار مرکز مجاز تعمیر کولر گازی ال جی با استفاده از تخصص و تجارب تکنسین‌های ماهر در زمینه‌ی تعمیر کولر گازی ال جی آماده است تا تخصصی‌ترین خدمات تعمیر کولر گازی ال جی را به مشتریان محترم خود، در غرب و شرق تهران، ارائه نماید. این مرکز در بیشتر موارد کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی را به محل سکونت مشتریان خود اعزام می‌کند تا متقاضی استفاده از خدمات این مرکز بتواند از نزدیک ناظر بر روال کار تعمیر دستگاه خود بوده و از کیفیت کار اطمینان حاصل نماید.

تاریخچه شرکت ال جی

شرکت ال جی نه‌تنها در کشور ما بلکه تقریباً در تمامی کشورهای جهان آن‌قدر شهرت دارد که نیاز چندانی به معرفی مفصل آن نباشد. این شرکت هم‌اکنون همراه با رقیب اصلی خود یعنی شرکت سامسونگ بخش عمده‌ی بازار لوازم خانگی در ایران را به خود اختصاص داده‌ است و اعتبار برند آن خود برای خریداران محصولات تولید شده توسط این شرکت ضمانتی معتبر است. شرکت ال جی در سال 1947 در کره‌ی جنوبی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر شرکت‌های تابعه‌ی آن در بیش از 80 کشور دنیا در زمینه‌های مختلف مانند تولید لوازم الکترونیکی، تجهیزات ارتباطی، مواد شیمیایی و … فعال هستند.

آشنایی با انواع کولر گازی ال جی، ویژگی‌ها و مشکلات رایج آن‌ها

کولر گازی نامی کلی برای انواع مختلف وسایل سرمایشی ست که ویژگی مشترک آن‌ها استفاده از یک ماده‌ی مبرد برای انتقال دما است. نمونه‌ی اولیه‌ی کولر گازی در سال 1902 توسط ویلیس هاویلند کریر مؤسس شرکت کریر، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی تأسیسات تهویه‌ی مطبوع در جهان، اختراع شده و پس از آن به‌تدریج نمونه‌های کاراتری از آن توسط دیگر افراد و شرکت‌ها طراحی، تولید و بازار عرضه شدند. در حال حاضر پیشرفته‌ترین نوع کولر گازی اسپیلیت‌ها هستند که نه تنها دمای محیط را بدون مصرف آب زیاد کاهش می‌دهند، بلکه با فیلترهای تصفیه‌ای که دارند باکتری‌ها و دیگر مواد آزاردهنده‌ی موجود در هوا را از بین می‌برند و به‌اصطلاح آن را مطبوع می‌سازند. شرکت ال جی یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع کولر گازی، انواع متنوع این دستگاه را با ویژگی‌ها و امکانات مختلف، برای استفاده در محیط‌هایی با شرایط متفاوت مانند محیط‌های شرجی، خشک، فضاهای بسیار بزرگ و …، طراحی و تولید کرده است. مصرف پایین انرژی، قدرت پرتاب باد زیاد، استفاده از مبرد سازگار با محیط زیست، صدای کم حین کار دستگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن کولر گازی و … نمونه‌هایی از ویژگی‌های کولرهای گازی ساخت شرکت ال جی هستند. بسیاری از انواع اسپیلیت‌ها هوشمند هستند و با امکان اتصال به شبکه‌ی اینترنت به کاربر این امکان را می‌دهند تا عملکرد دستگاه را با استفاده از تلفن هوشمند خود از راه دور کنترل کند. تعمیر کولر گازی ال جی

مزایای استفاده از خدمات دیجی تعمیرکار

مرکز دیجی تعمیرکار، متخصصان دوره دیده و باتجربه‌ای در امر تعمیر کولر گازی دارد. درصورت درخواست شما در اسرع وقت یک متخصص تعمیر کولر گازی به منزل شما فرستاده می‌شود. از جمله مزایای استفاده از خدمات ما، تعمیر کولر گازی سامسونگ در منزل مشتری و مقابل چشمان شما است که هیچ نگرانی بابت تعویض قطعات و یا کم‌کاری برای شما وجود نداشته باشد. همچنین با این روش شما صرف زمان و هزینه‌ای بابت جابجایی و انتقال کولر گازی به تعمیرگاه و مرکز سرویس نخواهید داشت. تعمیرکاران دیجی تعمیرکار، تا جایی که امکان داشته باشد سعی در تعمیر قطعه‌ی آسیب دیده دارند تا از هزینه‌ی گزاف تعویض قطعات برای شما جلوگیری شود. درصورتی هم که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، قطعات اورجینال و باکیفیت برای شما استفاده خواهند شد و نگرانی بابت قطعات تقلبی و هزینه‌ی بیشتر نخواهید داشت. درحال حاضر برای ارائه خدمات بهتر، باکیفیت‌تر و متمرکزتر، نواحی شمال، غرب و شرق تهران پشتیبانی می‌شوند.

سخن پایانی در مورد تعمیر کولر گازی سامسونگ

برای اطمینان از عملکرد صحیح کولر گازی و جلوگیری از خراب شدن آن بهتر است سرویس‌های دوره‌ای و حداقل سالی یکبار داشته باشید. برای سرویس کولر گازی سامسونگ با درخواست از دیجی تعمیرکار، سرویس‌کار کولر گازی سامسونگ به منزل شما جهت بررسی کولر گازی و سرویس آن فرستاده می‌شود. کولر گازی‌های سامسونگ جدیدترین تکنولوژی موجود در زمینه‌ی سرمایش را دارند که با مصرف بهینه‌ی انرژی و ایجاد هوایی با دمای مطبوع گزینه‌ی انتخابی خیلی از افراد هستند. به همین علت هم سرویس، رفع ایراد و تعمیر کولر گازی سامسونگ از عهده‌ی هر تعمیرکاری برنمی‌آید. برای تعمیر کولر گازی سامسونگبهتر است از خدمات متخصص دوره دیده که به سیستم جدید این نوع کولر گازی آشنا است استفاده کنید. تعمیرکاران دیجی تعمیرکار، با گذراندن دوره‌های آموزشی به انواع سیستم‌های جدید کولر گازی سامسونگ آشنا بوده و خیلی زود سرمای مطلوب را به شما هدیه خواهند داد. درمورد کولر گازی سامسونگ هر کدام از ایرادات زیر را که مشاهده کردید، با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. خنک نبودن باد کولر گازی، کم شدن سرمای کولر گازی، کار نکردن ریموت کنترل، گرمایش نداشتن، صدای ناهنجار از داخل پنل، ریزش آب هنگام روشن بودن، پرتاب آب هنگام کارکردن، روشن نشدن، روشن و خاموش شدن بی‌مورد، یخ زدن پنل داخلی و یا لوله‌ها و… متخصصان ما به انواع ایرادات احتمالی و تعمیر کولر گازی سامسونگ آشنا بوده و در این زمینه تجربه‌ کافی دارند و در کم‌ترین زمان ممکن آن را رفع خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.